UWAGA, UWAGA! OGŁASZAMY KONKURS NA LOGO NASZEJ SZKOŁY!
REGULAMIN KONKURSU
Organizator konkursu
Organizatorem konkursu na opracowanie logo szkoły są nauczyciele informatyki Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Troszynie.
- Cel i przedmiot konkursu
- Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Troszynie.
- Logo wykorzystywane będzie przez Szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.
- Warunki uczestnictwa w konkursie
- Konkurs trwa od 22.03.2022 r. do 30.04.2022 r.
- W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
- Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo (zespół do 3 osób).
- Prace konkursowe należy przesłać na adres:
katarzyna.bednarczyk.mat@wp.pl zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
- Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowejim. kard. Stefana Wyszyńskiego w Troszynie.
- Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
- Forma prezentacji pracy konkursowej
- Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, plakat, ulotki.
- Prace należy wykonać korzystając z technik komputerowych.
- Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami:
- być czytelne i łatwe do zapamiętania,
- być łatwo identyfikowane dla naszej szkoły,
- wzbudzać pozytywne emocje,
- logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.
- Miejsce i termin składania prac konkursowych
- Podpisane prace (imię i nazwisko, klasa) należy przesłać do dnia 30.04.2022 r. na adres katarzyna.bednarczyk.mat@wp.pl .
Prace konkursowe, nie spełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu,nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
- Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
- Organizator nie zwraca prac.
- Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1) zgodność projektu z danymi naszej szkoły oraz gminy, mile widziany element nawiązujący do herbu Gminy Troszyn,
2) oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,
3) czytelność i funkcjonalność projektu,
4) estetyka wykonania projektu.
Ocena prac konkursowych
Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, powołaną przez Dyrektora Szkoły.
- Rozstrzygnięcie konkursu
- W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
- Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda.
- Planowana data ogłoszenia wyników 09-13.05.2022r.
- Komisja zastrzega sobie prawo do przedłużenia konkursu oraz niewybrania pracy zwycięskiej.
- Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły.
- Po ogłoszeniu wyników i przyznaniu nagrody zostanie zorganizowana wystawa, prezentująca wszystkie prace.
Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów!
Organizatorzy:
Katarzyna Bednarczyk
Ewa Kadłubowska
Piotr Bralewski